Preturi pentru asistenta tehnica/librarii pentru programele PRO100, AACOM++, CUT100
Tip | Prioritate | Suport | Mod | Pret | |
---|---|---|---|---|---|
O (una) interventie | Medie |
* Asistenta tehnica / diagnosticare privind nefunctionalitati ale programelor. ** Consultanta in utilizarea programelor |
Email, Telefonic, Online prin QuickSupport | 29€/interventie/user | |
Pachet Basic | Medie |
* Asistenta tehnica privind nefunctionalitati ale programelor. ** Consultanta in utilizarea programelor |
Email, Telefonic, Online prin QuickSupport | 199€/luna/user/contract minim 6 luni | |
Pachet Premium | Ridicata (prioritar fata de Pachetul Basic) |
* Asistenta tehnica privind nefunctionalitati ale programelor. ** Consultanta in utilizarea programelor *** Consultanta in dezvoltarea librariilor proprii |
Email, Telefonic, Online prin QuickSupport | 299€/luna/user/contract minim 6 luni | |
Preturile nu includ TVA ! |
*) Asistenta tehnica se limiteaza la nefunctionalitati ale programelor comercializate de S.C. AASOFT BIT ENTERPRISE S.R.L. doar daca sunt instalate pe sisteme conforme cu specificatiile afisate pe acest site.
**) Consultanta in utilizarea programelor se limiteaza la indrumarea utilizatorului in modul de folosinta al programelor, maxim 2 sesiuni/saptamana, nu mai mult de 15 minute/sesiune.
***) Consultanta in dezvoltarea librariilor se limiteaza la indrumarea utilizatorului in vederea construirii de elemente proprii, maxim 2 sesiuni/saptamana, nu mai mult de 30 minute/sesiune.
Asistenta tehnica, consultanta in utilizarea programelor si consultanta in dezvoltarea librariilor se acorda doar clientilor directi S.C. AASOFT BIT ENTERPRISE S.R.L.
S.C. AASOFT BIT ENTERPRISE S.R.L. nu este si nu va fi responsabil pentru rezultatele utilizarii acestui serviciu.